Blog a nyelvtanulásról

A blog gyakorlati tanácsokkal kíván szolgálni nyelvtanulók részére. Ha eddig csak sikertelenség jutott neked osztályrészül, akkor ideje felülvizsgálni a módszereidet. Tanulj mások hibáiból. :-) Tervek szerint hetente egy elemző posztra lehet számítani, ezeket a TIPP címkével jelölöm meg a könnyebb eligazodás érdekében. Minden más megy a rizsa kategóriába :-) Ha kérdésed van, vagy beszélgetni szeretnél :-), akkor keress bátran a komment vagy üzenetküldés funkciót használva, illetve írhatsz nekem az ifjutitan.it [kukac] gmail [pont] hu email címre.

A legjobb tanács, amit adhatok

2012.07.22. 13:27 Valezius

Az olvasó talán úgy érzi, hogy ezzel a tanáccsal kellett volna kezdenem, és nem csak 4 hét után előjönni vele. De mivel eleve úgy terveztem, hogy az olvasók száma elég csekély lesz eleinte, így még pont időben vagyok ezzel a poszttal :-D

Azt tanácsolom, olvass nyelvtanulással foglalkozó oldalakat. De ne csak olvass, hanem a tanácsok közül próbálj is ki egy s mást.

Tudom ez nem vitt sokkal előbbre, de mégis ez a legjobb dolog, amit tenni lehet. Örülök, hogy itt vagy az oldalamon, remélem sokszor vissza fogsz nézni. :-) De ha még nem ismered ezeket az oldalakat (pedig már írtam róluk...) akkor csak ajánlani tudom, hogy látogass el, és olvasd is végig őket:

Öt év - öt nyelv
Nyomd meg alul az utolsó oldalra vivő gombot és kezd el szépen az elején :-)

A másik pedig:

Angol Nyelv Tanitás . hu
A link egyből a blogra visz, ugorj gyorsan az utolsó oldalra és merülj bele a bejegyzésekbe :-)

Sokszor keresgéltem már oldalak, blogok és fórumok után. Sajnos nincs túl sok igazán jó, olasz tanuláshoz meg pláne. Ez a két oldal magasan kiemelkedik a kínálatból. Érdemes velük jobban megismerkedned.

Persze a dolognak megvan a maga hátulütője is, ha heti 4-5 órát olvasgatással töltesz az mind a nyelvtanulástól veszi el az időt, úgyhogy csak mértékkel :-)

Tehát még egyszer ezen az oldalon mindenféle ötletekkel fogsz találkozni. Ha csak elolvasgatod azzal nem mész semmire, nem mondom, hogy próbálj ki mindent, én se teszem. De azért egy-kettőt érdemes lenne.
Aztán, ha Nem működik? Kukába vele.

Ehhez jó adag bátorság is kell. De próbálj bátor lenni.

Ahogy már korábban írtam a mondattanulásos módszernél, ha valamit több helyen is leírnak, hogy jó, annak megéri megadni az esélyt.

Az összes "5 tuti tipp az angoltanuláshoz" vagy "5 hiba, amit ne kövess el" címet viselő kiadvány azzal kezdi, hogy 1. Motiváció. Ahogy az olvasó már értesült róla, én matematikusi elmével vagyok megáldva, ezért az ilyen lélektani humbugokban nem tudok tiszta szívből hinni. Ettől függetlenül valahol érthető, hogy miért is van ennek értelme. Úgyhogy én is írtam egy listát a céljaimról. Talán volt értelme, talán nem. Azt a 10-20 percet megérte rászánni :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://onallonyelvtanulas.blog.hu/api/trackback/id/tr674670882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motherbear 2012.07.26. 23:18:58

Az eddigi bejegyzések nagyon jók lettek, sok sikert a továbbiakban is. Mostantól lelkesen fogom olvasni a blogodat. :)
Üdv, Natasa

Valezius 2012.07.28. 13:40:55

Szia!
Köszi a biztatást. Mindig jólesik az embernek :)
süti beállítások módosítása